بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شنانی : هنوز امیدواریم سقوط نکنیم

حسین شنانی : کار سخت است اما ما تلاشمان را دوچندان می‌کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۸
نفت مسجد سلیمان ؛ حسین شنانی : کار سخت است اما ما تلاشمان را دوچندان می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پایان فصل می‌گویم علت ناکامی نفت مسجدسلیمان چه عواملی بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین شنانی در خصوص بازی شب گذشته نفت مسجد سلیمان و سپاهان اظهار کرد:

بازی خیلی خوب بود و البته می‌دانستیم شرایط خیلی سختی مقابل تیم بزرگ و مدعی سپاهان داریم. تیمی که آمده بود این بازی را ببرد و همچنان امیدهایش برای قهرمانی زنده بماند. به نظرم در ۳۰ دقیقه ابتدایی، ریتم بازی در اختیار نفت مسجدسلیمان بود و حتی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در حالی که در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی می‌توانستیم حداقل یک گل بزنیم.

وی ادامه داد:

سپاهان یک تیم باتجربه‌ای است که با هزینه میلیاردی بسته شده است و فکر می‌کنم قرارداد یکی از بازیکنان تیم سپاهان به اندازه کل هزینه‌های تیم نفت مسجدسلیمان است. البته ما روز گذشته مقابل سپاهان حرف برای گفتن داشتیم ولی به دلیل نداشتن تمرکز کافی نتوانستیم در ضربات آخر موفق عمل کنیم. نیمه دوم هم عملکرد خوبی داشتیم ولی سپاهان از تجربه بالای لیگ برتری‌اش استفاده کرد و توانست برنده از زمین خارج شود.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این سوال که گویا سرمربی تیم همچنان به بقای نفت در لیگ برتر امیدوار است، گفت:

من هم شخصا امیدوارم و کلا انسان با امید زنده است و ما تنها باید بتوانیم از دو بازی آینده شش امتیاز بگیریم و در صورت نتیجه نگرفتن دیگر رقبایمان بتوانیم در لیگ بمانیم. کار سخت است اما ما تلاشمان را دوچندان می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:

ما ابتدای فصل عملکرد خیلی خوبی داشتیم و اصلا فکر نمی‎‌کردیم دچار روزی شویم که در پایان فصل برای بقا و سقوط نکردن بجنگیم. ما تیمی بودیم که نیم‌فصل اول مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین بازی و فوتبال را به نمایش گذاشتیم. البته یکسری مشکلات وجود دارد و اقداماتی انجام شد که نباید به این صورت می‌شد. البته اکنون نمی‌خواهم در خصوص آن مشکلات صحبت کنم و پایان فصل می‌گویم علت ناکامی نفت مسجدسلیمان چه عواملی بودند. فقط باید بگویم بازیکنان با دل و جان برای این تیم تلاش کردند. اگر به این تیم رسیدگی می‌کردند شک نکنید سرنوشت بهتری داشت. به هر حال بعد از پایان لیگ صحبت‌های زیادی خواهم داشت و همه چیز را می‌گویم و در واقع شفاف‌سازی خواهم کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *