بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ارائه دومین پیشنهاد بارسا برای لوا

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لواندوفسکی تا تابستان ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما تصمیم گرفته پیش از پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شود.
این تصمیم لوا مورد موافقت مدیران بایرن قرار نگرفته و آنها به صورت علنی و به خود این بازیکن اعلام کرده‌اند که حاضر به فروش او نیستند و او باید تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند.
اولیور کان بار دیگر در چند روز گذشته تاکید کرده که لواندوفسکی باید به موقع در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود و منتظر دیدن این بازیکن در زمین تمرین بایرن است.
این در حالی است که بسیاری از منابع آلمانی از ارائه پیشنهاد اول بارسا به بایرن خبر داده بودند که با پاسخ منفی مدیران این باشگاه آلمانی روبرو شد اما گفته می‌شود که اگر پیشنهاد مالی مناسبی برای این بازیکن ارائه شود، آنها حاضر به بررسی و حتی پذیرش آن هستند.
حالا رسانه‌های لهستانی مدعی شده‌اند که بارسا پیشنهاد دومش را هم به بایرن ارائه کرده است. گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد به ۳۵ میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش افزایش پیدا کرده است. پیشنهاد اول آنها ۳۲ میلیون یورو بود.
پیش از این نیز گفته شده بود که بارسا در نهایت حاضر به پرداخت ۴۰ میلیون یورو برای لواندوفسکی است اما مدیران بایرن معتقد هستند که این مبلغ برای فروش این مهاجم لهستانی کم است و خواهان دریافت حداقل ۵۰ میلیون یورو برای فروش او هستند، مبلغی که مدیران بارسا با توجه به سن این بازیکن و این که یک سال از قراردادش با بایرن باقی مانده، حاضر به پرداخت آن نیستند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت یاغی جوان به استقلال!/عکس جدایی پر از کنایه بازیکن خاطره‌ساز از پرسپولیس/عکس حمایت کریستیانو رونالدو از سرمربی جدید استقلال

254 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *