فوری: خداحافظی ساکت از بازیکنان نساجی!
منبع : ورزش 3
ساکت الهامی، سرمربی نساجی، دقایقی پیش و پس از شکست ناسزاوارانه مقابل خیبر از بازیکنان تیم خداحافظی کرد.
به گزارش “ورزش سه”، سرمربی نساجها که در ابتدای این هفته جایگزین ساوو میلوشوویچ سرمربی صربستانی نساجی شده بود پس از باخت ۱-۰ امروز تیمش مقابل خیبر در خرم آباد از سمت خود کنار رفت.
این تصمیم غیرمنتظره الهامی پس از آن گرفته شد که نساجی باوجود تلاش بسیار برای کسب امتیاز در خرم آباد موفق به این کار نشد تا همه چیز به سه بازی باقیمانده موکول شود که البته کار بقای تیم شهر خسته با توجه به اختلاف شش امتیازی با مس در حد غیرممکن است. آنها ۲۱ امتیاز دارند و بازی امروز تیر آخر ترکش آنها بود که با توجه به فعل و انفعالات داخل میدان نتیجه به سود این تیم پرهوادار رقم نخورد.


با جدیدترین تیم لیگ برتری فوتبال ایران آشنا شوید + جزئیات
تبریک باشگاه شمسآذر به نساجی؛ بازگشت دوباره به لیگ برتر
پیام مهم باشگاه پرسپولیس برای نماینده مازندران + جزئیات
سنگ تمام مدیران استقلال برای تیم مشهور فوتبال ایران
حسرت بزرگ ستاره محبوب نساجی درباره پرسپولیس
رونمایی از سرمربی جدید نساجی مازندران + جزئیات









