النصر به خاطر استقلال جریمه شد!
منبع : خبرورزشی
باشگاه النصر به خاطر دیدار با استقلال جریمه شد..
به گزارش خبرورزشی، از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا، روز سوم مارس استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان النصر پرستاره بود که در نهایت این جدال با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در پایان این بازی تصاویری از رختکن تیم عربستانی منتشر شد که نشان میداد النصریها رختکن را در وضعیتی آشفته و نامناسب ترک و به حال خود رها کردهاند.
همین ماجرا نیز کافی بود تا پرونده این رفتار ناشایست کاروان النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و امروز رای آن صادر شود. طبق اعلام AFC، باشگاه النصر به دلیل رها کردن رختکن ورزشگاه آزادی در وضعیتی آشفته و نامناسب به پرداخت ۲ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است النصر در مجموع دو بازی با شکست ۳ بر صفر استقلال راهی یک چهارم نهایی لیگ نخبگان شد.
بیشتر بخوانید: گزارش مارکا از تمدید رونالدو با النصر


تلاش ستاره محبوب استقلال برای بازگشت به ترکیب ثابت
ابهام درباره آینده ستاره محبوب تیم فوتبال استقلال
گمانهزنی درباره آینده بازیکنان استقلال در سایه پنجره نقلوانتقالاتی بسته
ستاره جوان تیم فوتبال فولاد در آستانه آبی پوش شدن
بیخبری مسئولان استقلال از وضعیت قرارداد ستاره محبوب
کنایه آتشین محمد نوری به مدیران پرسپولیس خبرساز شد









