واکنش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد پرسپولیس
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفته هشتم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و ایران با ۲۰ امتیاز توانست به جام جهانی صعود کند.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم. من فکر میکنم میتوانستیم ازبکستان را ببریم و عیدی کوچکی به مردم بدهیم.
او ادامه داد: امیدوارم در بازیهای بعدی بهتر باشیم و بتوانیم روز به روز بهتر باشیم. تمام بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند و هر فردی وارد زمین میشود تمام توان خود را میگذارد.
او درباره مذاکره با باشگاه پرسپولیس گفت: من فعلاً تحت قرارداد با باشگاه لخ پوزنان لهستان هستم. آقای درویش خیلی با من و باشگاهم صحبت کردند. حالا باید دید آخر فصل چه اتفاقاتی میافتد.
قلی زاده درباره انتقادات از علیرضا بیرانوند گفت: او شماره یک است.


برنامه تیم ملی ایران پس از حذف از جام جهانی
رد ادعای مدیران استقلال با یک استدلال حقوقی
پیام پیشکسوت پرسپولیس پس از نتیجه فاجعهآمیز مقابل چادرملو
انتقاد کاپیتان استقلال از رفتار فیفا
اتهام بیانگیزگی از سوی اسطوره سوئدی؛ زلاتان خواهان روحیه جنگندگی بیشتر برای نروژ
درخواست مهم رودی فولر از ستارههای آلمان









