تاج: دوست داشتم صعودمان به جام جهانی همراه با برد باشد
منبع : خبرگزاری ایلنا
به گزارش ایلنا، مهدی تاج بعد از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی اظهار داشت: تشکر می کنم از مردم شریف مان که تیم ملی را حمایت کردند. این صعود حاصل زحمات مردم شریف و شهیدپرور کشورمان است. از وزیر ورزش کشورمان و دولت محترم و مجموعه حاکمیت که کمک کردند صعود شیرینی داشته باشیم تشکر و قدردانی می کنم.
وی افزود: دوست داشتم صعودمان به جام جهانی همراه با برد باشد. ارزیابی خودم خیلی مثبت است. سرمربی تیم ملی در فکر است تا بهترین ها را برای مملکت رقم بزنیم. انتهای پیام/


برنامه تیم ملی ایران پس از حذف از جام جهانی
انتقاد کاپیتان استقلال از رفتار فیفا
اتهام بیانگیزگی از سوی اسطوره سوئدی؛ زلاتان خواهان روحیه جنگندگی بیشتر برای نروژ
رضایت توماس توخل از عملکرد انگلیس برابر پاناما
درخواست مهم رودی فولر از ستارههای آلمان
استعفای استیو کلارک پس از حذف اسکاتلند









