بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاج: دوست داشتم صعودمان به جام جهانی همراه با برد باشد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1404 | 22:35

به گزارش ایلنا، مهدی تاج بعد از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی اظهار داشت: تشکر می کنم از مردم شریف مان که تیم ملی را حمایت کردند. این صعود حاصل زحمات مردم شریف و شهیدپرور کشورمان است. از وزیر ورزش کشورمان و دولت محترم و مجموعه حاکمیت که کمک کردند صعود شیرینی داشته باشیم تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: دوست داشتم صعودمان به جام جهانی همراه با برد باشد. ارزیابی خودم خیلی مثبت است. سرمربی تیم ملی در فکر است تا بهترین ها را برای مملکت رقم بزنیم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *