بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان: تساوی عادلانه بود، اما می‌توانستیم ایران را ببریم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1404 | 22:31

خبرگزاری میزان –

تیمور کاپادزه در نشست خبری بعد از بازی ازبکستان مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که به نتیجه تساوی ۲ – ۲ انجامید، اظهار داشت: در ابتدا به تیم ملی فوتبال ایران بابت صعود به جام جهانی تبریک می‌گویم و برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بازی خیلی جالب و جذابی بود. همانطور که دیدید که دو تیم موقعیت‌های زیادی در بازی داشتند. در کل نتیجه عادلانه بود، اما ما می‌توانستیم تیم ایران را شکست بدهیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *