بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش: وقتی به تیم ملی دعوت نشدم هم حمایت کردم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1404 | 22:07

خبرگزاری میزان –

علیرضا جهانبخش بعد از تساوی ۲ – ۲ تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که این بازی بسیار سخت را با یک نتیجه خوب به اتمام رساندیم. قطعاً ما می‌خواستیم، برنده شویم، اما کمی کار سخت شد.

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: از همه مردم عزیز که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنیم. خوشحالیم که دست خالی از ورزشگاه نرفتند و این صعود را تبریک می‌گوییم.

جهانبخش در واکنش به انتقادات از عملکردش در تیم ملی خاطر نشان کرد: چه زمانی که کنار تیم ملی بودم و چه زمانی که در اردو‌ها حضور نداشتم، همیشه سعی کردم از تیم ملی حمایت کنم و زمانی که در اردو‌های تیم ملی حضور یافتم برای موفقیت تیم ملی تلاش کردم. ما به وظیفه‌ای که در ادامه راه داریم، آگاهیم و امیدواریم بتوانیم این کار را به خوبی انجام بدهیم.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *