بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عذرخواهی جواد خیابانی از وزارت جهاد و کشاورزی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1404 | 19:44


جواد خیابانی که در ویژه برنامه سال نو‌ شبکه ورزش ادعا کرده بود برای دیدن  وزیر جهاد و کشاورزی باید پول پرداخت شود امروز در وزارت جهاد و کشاورزی حضور پیدا کرد و پس از توضیح هدف خود که برای کار خیرخواهانه ، تقاضای ملاقات وزیر را داشته و پس از شنیدن توضیحات مدیران وزارت جهاد کشاورزی بابت مطرح کردن چنین ادعایی ، عذرخواهی کرد

دسته بندی ها : ورزش 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *