بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاج: از حضور رئیس‌جمهور در ورزشگاه آزادی بسیار خوشحال شدیم

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1404 | 0:11

باشگاه خبرنگاران جوان  – مهدی تاج پس از برد دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: تیم ما یک گام بسیار جدی برای صدرنشینی گروه و صعود به جام جهانی برداشت. سعی کردیم هم لیالی قدر را گرامی بداریم و از پرچم مشکی و مداح استفاده شد. اتفاق خوبی افتاد و شب گذشته در اردو چنین مراسم‌هایی داشتیم.

وی افزود: ضمن اینکه عید را هم گرامی داشتیم و مردم خوشحال شدند. مردم به این برد نیاز داشتند. وقتی مشغول افطار با وزیر ورزش بودیم متوجه شدیم رئیس جمهور هم به ورزشگاه می‌آید و خیلی خوشحال شدیم. پزشکیان کاملا فوتبالی است. بغل من نشسته بود و می‌گفت چرا فلان بازیکن توپ را به این شکل زد یا باید سر می‌زد.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: فوتبالی بودن رئیس جمهور خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

تاج درباره اینکه دنیامالی اعلام کرده برای برگزاری بازی دوستانه به تیم ملی کمک می‌کند، گفت: قطعا این اتفاق می‌افتد و حمایت می‌کنند. این تیم از مربی و بازیکن، کاملا ایرانی هستند. پس باید همه ایرانی‌ها پشت هم باشند و قدرش را بدانند.

منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *