بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قلعه‌نویی: بدون ۲ بازیکن کلیدی امارات را بردیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اسفند 1403 | 22:59

خبرگزاری میزان –

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: نوروز باستانی را تبریک می‌گویم، این برد را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: در فیفا دی قبلی امارات ۸ گل زد، ۵ گل به قطر و ۳ گل به قرقیزستان، اما امروز فقط یک صحنه به حریف موقعیت دادیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در مجموع خدا را شاکریم که با بازی خوب و منطقی پیروز شدیم. در حالیکه ۲ بازیکن کلیدی ما یعنی طارمی وعزت اللهی نبودند به برد رسیدیم.

 

 

ادامه دارد…

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *