محبی بازی با ازبکستان را از دست داد
منبع : مشرق نیوز
به گزارش مشرق، تیمهای ملی فوتبال ایران و امارات در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ شامگاه پنجشنبه ۳۰ اسفند و در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم رفتند که در نیمه دوم این بازی، محمد محبی وینگر تیم کشورمان از داور کره ای بازی کارت زرد دریافت کرد.
محبی با کارتی که گرفت ۲ اخطاره شد و بازی بعدی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان را به دلیل محرومیت از دست داد.
ایران و ازبکستان شامگاه سه شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۴ و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم میروند.


رئال مادرید ستاره مراکش را می خواهد
رد درخواست چادرملو برای بازی با تیم امید در دیدار پلیآف آسیایی
حضور ستاره مصدوم استقلال در کنار همتیمیها
تمدید رسمی قرارداد امیر خلیفهاصل توسط مدیرعامل استقلال
واکنش توخل به فرصت سوزی انگلیس برابر غنا
سرمربی پیشین پرسپولیس در شغل جدید









