بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محبی بازی با ازبکستان را از دست داد

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اسفند 1403 | 22:03

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ شامگاه پنج‌شنبه ۳۰ اسفند و در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی هم رفتند که در نیمه دوم این بازی، محمد محبی وینگر تیم کشورمان از داور کره ای بازی کارت زرد دریافت کرد.

محبی با کارتی که گرفت ۲ اخطاره شد و بازی بعدی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان را به دلیل محرومیت از دست داد.

ایران و ازبکستان شامگاه سه شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۴ و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *