اعتراض اماراتی ها به داور مسابقه؛ دوبازیکن قلعه نویی را عصبانی کردند
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار تیمهای ملی فوتبال ایران و امارات در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعهنویی به اتمام رسید که حاشیههایی در ۴۵ دقیقه ابتدایی اتفاق افتاد:
* کادر فنی تیم ملی امارات نسبت به وقفه ۳۰ دقیقهای بازی به دلیل خاموشی پروژکتورهای ضلع شمال شرقی اعتراضهای زیادی به داور چهارم داشت.
* بارش شدید باران در دقایقی از نیمه اول باعث شد تا تماشاگران در بخشهای مسقف مستقر شوند.
* امیر قلعه نویی از عملکرد محمد محبی و میلاد محبی رضایت نداشت و چند بار به آنها اعتراض کرد.
* داور مسابقه در حالی سوت پایان نیمه اول را زد که کرنر برای امارات گرفته بود. همین امر باعث عصبانیت بنتو و بازیکنان تیم ملی این کشور شد. آنها انتظار داشتند اجازه ارسال کرنر داده شود اما 《کو هیونگ》داور مسابقه با آن مخالفت کرد.
* مسعود پزشکیان پس از گلزنی سردار آزمون از روی صندلی بلند سو و به تشویق تیم ملی پرداخت.
* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با صفهای طولانی برای استفاده از توالتهای عمومی روبرو بودند و نسبت به کمبود این موضوع اعتراض داشتند.


مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس برای جذب یک ملیپوش
پیش بینی معنادار پیشکسوت استقلال از آینده تیم ملی در جام جهانی
متلک آتشین پیشکسوت استقلال به کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران
امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر
مهره کلیدی تیم فوتبال استقلال ماندنی شد
سفر قریبالوقوع آسانی به تهران؛ پیوستن به تمرینات استقلال









