بوژوویچ: در نیمه دوم برتر از ذوبآهن بودیم/ گلی چیپ خوردیم
منبع : مشرق نیوز
به گزارش مشرق، میودراگ بوژوویچ پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال استقلال برابر ذوبآهن اصفهان در هفته بیستوسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در ابتدا پیشاپیش سال نو را به ایرانیها تبریک میگویم. بازی امروز جالب توجه بود و هر دو تیم تلاش میکردند در سطح بالایی بازی کنند. ما گلی چیپ دریافت کردیم و بعد از آن گل، بازیکنان ما با حداکثر تلاش خود دنبال زدن گل بودند. نیمه دوم به مراتب جالبتر از نیمه اول بود، چون انتقال توپ بیشتر بود. متأسفانه موفق به کسب پیروزی نشدیم. امیدوارم ذوبآهن و هوادارانش بابت حرف من ناراحت نشوند، ولی ما در نیمه دوم بازی امروز برتر از حریف بود.
وی افزود: به ذوبآهن و تیم خودم تبریک میگویم که بازی صحیح و مردانهای از خودشان نشان دادند.


تعیین تکلیف سهمیه آسیایی؛ چادرملو و گلگهر در غیاب تماشاگر
بازگشت قریب الوقوع ستاره محبوب سپاهان از مصدومیت رباط صلیبی
ابهام درباره آینده ستاره محبوب تیم فوتبال استقلال
پرسپولیس و حذف از آسیا؛ وداع با سرمربی برزیلی در شب فاجعه
ستاره اروگوئهای یونایتد در آستانه غیبت طولانی مدت؛ مصدومیت جدی برابر اسپانیا
رضایت سرمربی بلژیک از کارآمدی تیم در بازی پایانی گروه









