تراکتور باخت؛ افزایش سهمیه منتفی شد!
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، با شکست تراکتور مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ باعث شد شانس افزایش سهمیه ایران در رقابتهای آسیایی برای فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ از بین برود.
سهمیه ایران برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ در لیگ نخبگان ۱+۱ است و یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان سطح دو برای فصل آینده وجود داشت و تراکتور این شانس را داشت که بتواند با صعود به دور نیمهنهایی لیگ قهرمانان سطح دو، امتیاز ایران را از ۶۸.۷۱۷ افزایش داده و ایران جایگزین قطری شود که اکنون امتیازش ۶۹/۰۷۶ است.
اکنون شکست تراکتور از التعاون باعث شد سهمیه ایران در فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ هم برای لیگ نخبگان آسیا ۱+۱ و برای لیگ قهرمانان آسیا ۲ یک سهمیه مستقیم باشد.
بیشتر بخوانید: سهمیه ایران در گروی پیروزی تراکتور!


پیام معنادار علیرضا بیرانوند پیش از دیدار ایران مقابل مصر
رویای دروازهبان جوان پیکان برای تبدیل شدن به بیرانوند
ستاره محبوب تراکتور در لیست خرید باشگاه پرسپولیس
سرمربی فصل بعد تراکتور مشخص شد
تراکتور به دنبال شکار ستاره محبوب هواداران پرسپولیس
تکلیف نیمکت تیم مشهور لیگ برتری در فصل آینده مشخص شد + جزئیات









