افزایش سهمیه ایران در لیگهای آسیا منتفی شد
منبع : مشرق نیوز
به گزارش مشرق ، با شکست تراکتور مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ باعث شد شانس افزایش سهمیه ایران در رقابتهای آسیایی برای فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ از بین برود.
سهمیه ایران برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ در لیگ نخبگان ۱+۱ است و یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان سطح دو برای فصل آینده وجود داشت و تراکتور این شانس را داشت که بتواند با صعود به دور نیمهنهایی لیگ قهرمانان سطح دو، امتیاز ایران را از ۶۸.۷۱۷ افزایش داده و ایران جایگزین قطری شود که اکنون امتیازش ۶۹/۰۷۶ است.
اکنون شکست تراکتور از التعاون باعث شد سهمیه ایران در فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ هم برای لیگ نخبگان آسیا ۱+۱ و برای لیگ قهرمانان آسیا ۲ یک سهمیه مستقیم باشد.


معرفی رسمی ۳ نماینده ایران در آسیا ؛ پایان زودهنگام لیگ برتر
خبر مهم برای هواداران فوتبال از سهمیه آسیایی ایران + جزئیات
علیرضا بیرانوند و محرومیت مضاعف از سوی کنفدراسیون آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند را نقره داغ کرد + جزئیات
فصل جدید لیگ نخبگان آسیا چه زمانی آغاز خواهد شد ؟ + جزئیات
افتخار بزرگ برای ستاره محبوب هواداران پرسپولیس در آسیا









