بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جزیده: تیم ملی والیبال در هفته دوم متفاوت خواهد بود

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲

مربی تیم ملی والیبال شرایط تیم ایران پیش از آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها را خوب ارزیابی کرد و نوید هفته متفاوتی برای این تیم داد.

به گزارش ایلنا، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عظیم جزیده درباره شرایط تیم ایران پیش از شروع هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان، گفت: از روز پنجشنبه که به اینجا (صوفیه) آمدیم یک روز کامل استراحت داشتیم و به‌رغم این‌که جت لگی (تغییر ساعت روز و شب) داشتیم، اما خدا رو شکر دو جلسه صبح و عصر تمرین انجام شد و جلسات سه ساعت توپی سپری کردیم.

وی افزود: وضعیت میزبانی خوب بوده اما امیدوارم نزدیک مسابقات بهتر شود، مخصوصا شرایط غذایی که خیلی متنوع نبود.

جزیده خاطرنشان کرد: از فردا (دوشنبه) قرار است در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. امیدوارم شرایط به سمتی برود که اتفاقات خوبی بیافتد.تمرینات تیم ایران هم خوبی سپری شده و بچه‌ها هم قسم شدند تا نمایش خوبی ‌داشته باشند و فعلا مشکلی وجود ندارد.

مربی تیم ملی درباره اضافه شدن امیررضا سرلک و بردیا سعادت یادآور شد: دو بازیکن جدید هم دو روز تمرین با تیم پشت سر گذاشتند و خوب هماهنگ شدند. به نظر من این هفته، هفته متفاوت تری خواهد بود. تیم ایران در هفته اول با دو برد و دو باخت نتایج مورد قبولی داشت. ان شالله روند رو به رو شد ادامه دهیم و با توجه به اینکه ۹۹ درصد ترکیب تیم‌ها نسبت به قبل عوض شده نتیجه خوبی بگیریم. ضمن اینکه فراموش نکنیم برزیل و آمریکا با ترکیب کامل به این هفته از مسابقات آمدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *