بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلایه ذوب آهنی ها از مسائل مالی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1403 | 12:42

به گزارش خبرورزشی، محمد ربیعی در ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ حین نشست خبری پیش از مسابقه آلومینیوم – ذوب‌آهن گفته بود بعد از بازی یکسری مسائل را خواهم گفت.

با توجه به شکست شاگردانش، سرمربی ذوب ترجیح داد روزی حرف بزند که صحبت‌های او توجیه‌ای برای شکست تلقی نشود.

پیگیری ها نشان می‌دهد گلایه سرمربی ذوبی‌ها به علت مشکلات مالی اعضای تیم بوده است.

تا کنون اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن ۴۰ درصد دریافتی داشتند.

در فاصله ۹ روز تا سال ۱۴۰۴ باید دید آیا میزان دریافتی بازیکنان این تیم تغییر خواهد کرد یا خیر؟

بیشتر بخوانید: ذوب آهن و خیبر در کمیته وضعیت محکوم شد

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *