گلایه ذوب آهنی ها از مسائل مالی
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، محمد ربیعی در ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ حین نشست خبری پیش از مسابقه آلومینیوم – ذوبآهن گفته بود بعد از بازی یکسری مسائل را خواهم گفت.
با توجه به شکست شاگردانش، سرمربی ذوب ترجیح داد روزی حرف بزند که صحبتهای او توجیهای برای شکست تلقی نشود.
پیگیری ها نشان میدهد گلایه سرمربی ذوبیها به علت مشکلات مالی اعضای تیم بوده است.
تا کنون اعضای تیم فوتبال ذوبآهن ۴۰ درصد دریافتی داشتند.
در فاصله ۹ روز تا سال ۱۴۰۴ باید دید آیا میزان دریافتی بازیکنان این تیم تغییر خواهد کرد یا خیر؟
بیشتر بخوانید: ذوب آهن و خیبر در کمیته وضعیت محکوم شد


سرمربی خبرساز استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال ایران + جزئیات
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مشخص شد + جزئیات
شوک به هواداران فوتبال ؛ پدیده جوان ذوب آهن درگذشت + جزئیات
شکایت دروازهبان مطرح از ذوبآهن رد شد + جزئیات
اقدام مهم تیم مطرح لیگ برتری برای آینده
اتفاق تلخ برای مدیر تیم مطرح لیگ برتری + جزئیات









