بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام نیمار در پی غیبت مقابل کورینتیانس

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1403 | 11:20
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سانتوس بامداد امروز (دوشنبه – به وقت تهران) در دیداری خارج از خانه در لیگ پائولیستا A1 در حالی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کورینتیانس شد که نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

نیمار ۳۳ ساله با انتشار پیامی درباره آخرین وضعیت خود گفت: متأسفانه در هفته‌های اخیر دردی حس می‌کردم. واقعاً می‌خواستم در این بازی به تیم کمک کنم، برای همین صبح بازی تست‌هایی انجام دادیم اما همچنان احساس درد داشتم.نیمار در دو راهی برزیل و اروپا

نیمار که اخیراً با فسخ توافقی قراردادش با الهلال عربستان به حضور دو و نیم ساله‌اش در این تیم پایان داد و با عقد قرارادی ۶ ماهه به سانتوس بازگشت، تاکنون در ۷ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۳ گل‌زده و ۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *