استقلال راهی عربستان شد
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال استقلال عصر امروز (جمعه) برای برگزاری دیدار برگشت برابر النصر عربستان راهی ریاض پایتخت عربستان شدند.
در این سفر، علی نظری جویباری، مدیرعامل علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره، علیرضا اسدی و محمود بابایی از اعضای هیئت مدیره استقلال حضور دارند.
دیدار النصر – استقلال در چارچوب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه هفته پیش رو در عربستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال
سرنوشت نیمکت استقلال سرانجام مشخص شد + جزئیات
تساوی استقلال سیستان و بلوچستان در هفته بیستوچهارم؛ یک امتیاز در خانه









