بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال راهی عربستان شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1403 | 17:48
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال استقلال عصر امروز (جمعه) برای برگزاری دیدار برگشت برابر النصر عربستان راهی ریاض پایتخت عربستان شدند.

در این سفر، علی نظری جویباری، مدیرعامل علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره، علیرضا اسدی و‌ محمود بابایی از اعضای هیئت مدیره استقلال حضور دارند.

دیدار النصر – استقلال در چارچوب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه هفته پیش رو در عربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *