بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمئونه: برای برد یا مساوی به برنابئو آمده بودیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1403 | 11:04
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که تیم تحت‌هداینش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مغلوب رئال مادرید شد، پس از این دیدار گفت: زمانی که کنترل بازی را در اختیار داشتیم، باید از آن استفاده بهتری می کردیم. به هر حال ریسک کردن در چنین بازی‌هایی سخت است، چون ممکن است روی هر ضدحمله‌ای بازی را ببازید. ما ضدحملات رئال مادرید را خیلی خوب کنترل کردیم اما در چند قدمی دروازه رئال مادرید چیزی کم داشتیم.

وی افزود: نتیجه، نتیجه خوبی نیست. ما می‌خواستیم در این بازی یا برنده باشیم یا با تساوی برنابئو را ترک کنیم. در مقطع پایانی بازی نزدیک بود گل سوم را روی ضدحمله رئال دریافت کنیم اما در کل ما ضدحملات رئال را به خوبی مهار کردیم. تیم خیلی خوب رقابت کرد و می‌توانست روی دو گل رئال هم بهتر کار کند اما ما حالا باید به بازی با ختافه فکر کنیم و سپس به بازی برگشت با رئال مادرید فکر خواهیم کرد. ما در بازی برگشت حمایت هواداران‌مان را خواهیم داشت، دیداری که سخت خواهد بود.آنچلوتی: کار تمام نشده و بازی برگشت با اتلتیکو سخت خواهد بود

اتلتیکومادرید در تاریخ ۲۲ اسفند ماه در بازی برگشت در ورزشگاه متروپولیتانو پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *