ربیس هیات مدیره استقلال به مدیر شهرداری تهران لقب اوباش داد +عکس
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، رئیس هیاتمدیره استقلال به توییت مسئول سازمان زیباسازی شهرداری تهران واکنش نشان داد.
علی بازگشا که گفته میشود این سمت را در شهرداری تهران عهدهدار است، امروز با انتشار تصویری از بیلبورد بازی استقلال و النصر در سطح شهر تهران نوشته بود: نباید ستارههای قلابی استقلال را منتشر میکردیم.
توییتی که واکنش تند هواداران استقلال را در فضای مجازی به دنبال داشت و حتی پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی آبیها نیز گفت که این اقدام از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
با این حال علی تاجرنیا، نماینده هلدینگ خلیجفارس در باشگاه استقلال و رئیس هیاتمدیره آبیها نیز با انتشار یک توییت به اظهار نظر جنجالی این مسئول شهرداری تهران واکنش تندی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال از مدیر سازمان زیباسازی شهرداری شکایت کرد؛ فوری باید عذرخواهی کنید


امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر
مهره کلیدی تیم فوتبال استقلال ماندنی شد
سفر قریبالوقوع آسانی به تهران؛ پیوستن به تمرینات استقلال
درخواست مهم سهراب بختیاری زاده از مدیران استقلال سوژه شد
خبر خوش از سوی ستاره خارجی استقلال برای هواداران آبی
سرمربی خبرساز استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال ایران + جزئیات









