واکنش رئیس دپارتمان داوری به قضاوت دربی
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، دانیال مرادی پنجشنبه شب پس از پایان دربی ۱۰۵ در گفتوگو با خبرنگاران و در پاسخ به اعتراض آبیپوشان پایتخت در خصوص صحنه مشکوک این بازی اظهار کرد: تصویری که همکاران بررسی کردند برخوردی طبیعی بود. فیلمهای دستگاهها به دستمان میرسد و آنالیز دقیقتری خواهیم داشت اما بر اساس تصویری که دیدیم عملکرد داوری خوب و مثبت ارزیابی میشود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برخی از داوران از جمله وحید کاظمی به نوعی مصونیت دارند و با وجود اشتباهات محروم هم نمیشوند، یادآور شد: بحث مصونیت مطرح نیست، اما با توجه به تعداد بازیهایی که از VAR استفاده میکنیم نیاز به حضور داورانی داریم که لاینسس داشته باشند و برای همین از این داوران استفاده میکنیم.


مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس برای جذب یک ملیپوش
امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر
مهره کلیدی تیم فوتبال استقلال ماندنی شد
سفر قریبالوقوع آسانی به تهران؛ پیوستن به تمرینات استقلال
توقف مذاکرات نقلوانتقالاتی پرسپولیس
رئال مادرید ستاره مراکش را می خواهد









