بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پورعلی گنجی بازی با چادرملو را از دست داد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1403 | 19:00

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر که پنجشنبه ۹ اسفند برگزار شد مرتضی پورعلی گنجی، مدافع پرسپولیس، در دقیقه ۵۹ با کارت زرد داور جریمه شد.

این اخطار موجب شد تعداد کارت‌های پورعلی گنجی به ۴ برسد و به همین دلیل دیدار هفته بیست و دوم تیمش برابر چادرملو را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *