بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارتال: به دربی عادت دارم و ۳ امتیاز را از استقلال می‌خواهیم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1403 | 19:08

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کارتال، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: من به دربی‌ها عادت کرده ام. برای بازی فردا اول آرزو می‌کنم که بازیکنان آسیب نبینند و بازی خوبی ببینیم. تمرینات ما امروز به پایان رسید و برای بازی فردا آماده هستیم. فردا هم طرفداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند.

وی ادامه داد: مطمئنم بازیکنانم هر آنچه که در توانشان باشند انجام می‌دهند. بازیکنان در تمرین امروز به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتند. بازیکنان محروم و مصدوم به تیم برگشتند و این موجب خوشحالی ما است. می‌خواهم فردا دربی خوبی باشد و ۳ امتیاز را بگیریم و طرفداران خوشحال به خانه بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *