کارتال: به دربی عادت دارم و ۳ امتیاز را از استقلال میخواهیم
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کارتال، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: من به دربیها عادت کرده ام. برای بازی فردا اول آرزو میکنم که بازیکنان آسیب نبینند و بازی خوبی ببینیم. تمرینات ما امروز به پایان رسید و برای بازی فردا آماده هستیم. فردا هم طرفداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند.
وی ادامه داد: مطمئنم بازیکنانم هر آنچه که در توانشان باشند انجام میدهند. بازیکنان در تمرین امروز به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتند. بازیکنان محروم و مصدوم به تیم برگشتند و این موجب خوشحالی ما است. میخواهم فردا دربی خوبی باشد و ۳ امتیاز را بگیریم و طرفداران خوشحال به خانه بروند.


امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر
مهره کلیدی تیم فوتبال استقلال ماندنی شد
سفر قریبالوقوع آسانی به تهران؛ پیوستن به تمرینات استقلال
توقف مذاکرات نقلوانتقالاتی پرسپولیس
رئال مادرید ستاره مراکش را می خواهد
رد درخواست چادرملو برای بازی با تیم امید در دیدار پلیآف آسیایی









