هاشمی نسب: می خواستم به استقلال بیایم ولی قسمت نشد
منبع : خبرگزاری ایلنا
به گزارش ایلنا، مدافع اسبق استقلال که قرار بود برای دربی روی نیمکت این تیم بنشیند، از این تصمیم منصرف شد.
مهدی هاشمی طی صحبتهای انجام شده امروز راه تهران را در پیش گرفت تا فردا پس از حضور در جلسه با مدیران باشگاه، برای دربی در کادرفنی تیم قرار بگیرد اما براساس پیگیریها مشخص شد او از تصمیم خود منصرف شده و مسیر بازگشت به خرمشهر را در پیش گرفته است!
گفته میشود دلیل این اتفاق، تصمیم هیات مدیره باشگاه برای سرمربیگری موقت فیروز کریمی است که باعث شده سرطلایی استقلالیها قید حضور روی نیمکت این تیم را بزند. انتهای پیام/


اقدام مهم مدیران استقلال درباره ستاره آبی پوشان
فرصت طلایی برای ستاره محبوب هواداران استقلال + جزئیات
مربی خارجی استقلال به آبی ها وفادار ماند + جزئیات
ستاره جنجالی استقلال در تمرینات آبی ها آفتابی شد + جزئیات
دست راست سرمربی استقلال در تمرینات آفتابی شد
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک









