زمان جذب سومین بازیکن خارجی در لیگ بسکتبال مشخص شد
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر بسکتبال در شرایطی آغاز شد که تیم های شرکت کننده مجاز به در اختیار داشتن ۲ بازیکن خارجی در ترکیب تیم خود بودند. افزایش این تعداد بازیکن خارجی برای تیم هایی که به مرحله پلی آف وارد شده اند تا سقف ۳ بازیکن مجاز است.
البته این تیم ها تنها تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز دیدارهای نیمه نهایی مجاز به جذب سومین بازیکن خارجی خود و معرفی او به سازمان لیگ هستند.
تیم های کاله، طبیعت، نفت، شهرداری گرگان، گلنور اصفهان، مهگل البرز، پایش پارت شاهرود و ذوب آهن اصفهان به عنوان تیم های اول تا هشتم وارد مرحله پلی آف (یک چهارم) شدند.
پلی آف لیگ برتر بسکتبال از ۹ اسفند آغاز می شود. دیدارهای این مرحله به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود و بعد از آن دیدارهای نیمه نهایی آغاز می شود.


لطف بزرگ فوق ستاره بسکتبال آمریکا به علیرضا بیرانوند + جزئیات
پیام معنادار ستاره کهنهکار بسکتبال استقلال
زمان و محل خاکسپاری خالق نام استقلال مشخص شد
درگذشت پیشکسوت سرشناس استقلال کام هواداران را تلخ کرد
اسطوره بسکتبال برزیل و جهان درگذشت + جزئیات
لیگ برتر بسکتبال مردان به تعویق افتاد + جزئیات









