خطیر: نساجی تیم برتر میدان بود/ فعلا به حضور سهرابیان اعتراضی نکردهایم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش شنبهشب ایرنا، علی خطیر پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بچههای ما بازی خوبی انجام دادند و همه دیدند نساجی تیم برتر میدان بود. استقلال در نیمه دوم یک شانس داشت و به برتری رسید و به باشگاه استقلال و هوادارانش تبریک میگویم.
مدیرعامل نساجی در خصوص اینکه شنیده میشود این باشگاه به حضور آرمین سهرابیان، مدافع استقلال در این بازی به مشمول بودن وی اعتراض کرده است، گفت: فعلا اعتراضی نکردهایم، اما بررسی خواهیم کرد و اگر تخلیفی شده باشد، حتما اعتراض میکنیم.
وی گفت: مطمئن باشید نساجی در لیگ میماند و همه دیدند فوتبال خوبی بازی کردیم. اگر کمی دقت میکردیم و پنالتی تبدیل به گل میشد، قطعا نتیجهای غیر از شکست ما رقم میخورد.


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال
تساوی استقلال سیستان و بلوچستان در هفته بیستوچهارم؛ یک امتیاز در خانه
سه نماینده استقلال در جام جهانی با مصدومیت مواجه هستند









