بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیاقت صعود را داریم؛ بختیاری زاده: باید امتیاز بگیریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1403 | 19:21

طرفداری | استقلال در یکی از سرنوشت سازترین بازی‌های چند سال اخیرش تا دقایقی دیگر باید برابر الریان قرار بگیرد. سهراب بختیاری زاده پیش از آغاز دیدار استقلال مقابل الریان، اظهار داشت:

برای ما بازی مهمی است. درست است که الریان به مرحله بعد صعود کرده و به آن‌ها تبریک می‌گویم ولی اعتقاد دارم آن‌ها با تمام وجود و با انگیزه در این مسابقه حاضر می‌شوند.

سرمربی استقلال گفت:

البته ما هم انگیزه لازم را برای این بازی داریم. باید امتیاز بگیریم تا صعود کنیم چون لیاقت صعود را داریم.

دیدار استقلال و الریان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت کشورمان و در ورزشگاه احمد بن علی آغاز می‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *