سرمربی سابق از پرسپولیس شکایت کرد!
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس ۸ ماه بعد از جدایی اوسمار ویرا هنوز طلب این مربی برزیلی را پرداخت نکرده است.
این در شرایطی است که اوسمار بارها به مسئولان باشگاه پیغام داده که مطالباتش را بدهند.
جالب اینکه کل طلب اوسمار ۲۵ هزار دلار است که با قیمت امروز دلار به دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون رسیده است.
پرداختی که اگر به موقع انجام میشد تقریبا نیمی از این مبلغ بود.
در همین راستا باخبر شدیم اوسمار در نظر دارد جهت دریافت طلبش به فیفا شکایت کند؛ اتفاقی که در مورد خیلی از بازیکنان و مربیان خارجی سابق پرسپولیس رخ داده است.
بیشتر بخوانید: حسرت لیگ نخبگان، لیگ برتر را هم از پرسپولیس میگیرد؟


دراگان اسکوچیچ با پرسپولیس به فوتبال ایران بازگشت + جزئیات
پرسپولیس و حذف از آسیا؛ وداع با سرمربی برزیلی در شب فاجعه
کری سنگین ستاره محبوب چادرملو برای پرسپولیس
کنایه آتشین محمد نوری به مدیران پرسپولیس خبرساز شد
انتقاد تند و تیز پیشکسوت پرسپولیس از ستاره های سرخ
متلک آتشین ستاره چادرملوی اردکان پس از برتری مقابل پرسپولیس جنجالی شد









