عالیشاه:شرمندهایم!
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل النصر، گفت: فقط میتوانم بگویم شرمنده تک تک هوادران شدیم. واقعا دلم میسوزد. نیمه اول شرایط خوبی داشتیم. فکر میکنم موقعیتهای نصفه و نیمه خوبی هم داشتیم و میتوانستیم با انرژی هواداران حداقل یک گل بزنیم.
وی افزود: نیمه دوم را بسیار بد شروع کردیم اما اواخر نیمه دوم موقعیتهایی داشتیم که میتوانستیم استفاده کنیم.
عالیشاه در پایان خاطرنشان کرد: در کل آنطور که باید خوب نبودیم. باید واقع بین باشیم. باید در حضور هواداران به برد میرسیدیم. باز هم میگویم شرمنده آنها شدیم و حرفی جز عذرخواهی ندارم.
۲۵۷ ۲۵۱


لغو پروازها مانع از بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس شد
پیام معنادار امید عالیشاه درباره باشگاه پرسپولیس + جزئیات
امید عالیشاه علیه تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال به سیم آخر زد + جزئیات
اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس خبرساز شد + جزئیات
خداحافظی پرسپولیس در پایان فصل با پیرمردان پرحاشیه + جزئیات
واکنش بیدرنگ پرسپولیس به اظهارات بختیاریزاده









