بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان رئال بازی مایورکا را از دست داد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1403 | 15:13

به گزارش خبرورزشی، رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا امشب در عربستان به مصاف مایورکا می‌رود.

لوکا مودریچ کاروان رئال مادرید را در سفر به عربستان همراهی کرد اما او مبتلا به ویروس آنفلوانزا شده و به همین خاطر دیدار برابر مایورکا را از دست داد.

رئال مادرید در صورت پیروزی در این بازی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که توانست شب گذشته با دو گل بیلبائو را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: کاپیتان رئال ماندنی شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *