بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در آستانه باز شدن پنجره، ذوب آهن به کیش می رود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1403 | 13:13

به گزارش خبرورزشی، از روز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۳ تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن برای نیم فصل دوم لیگ در اصفهان آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، شاگردان ربیعی بعدازظهر امروز (پنجشنبه) راهی جزیره کیش می‌شوند و این اردو تا ۲۳ دی ماه ادامه دارد.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن کارهای مقدماتی بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی را انجام داده‌اند و احتمالاً در روزهای آینده به طور رسمی این خبر را اعلام می‌کنند. پنجره نقل و انتقالاتی گاندوها به دلیل بدهی حدود ۸ میلیارد تومان بسته شده است.

طبق اعلام سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، در روز ۱۸ دی ماه سال جاری، از مبلغ مذکور حدوداً مبلغ دو و نیم میلیارد تومان مربوط به بدهی‌های سال گذشته است و مابقی مربوط به مواردی مانند حق عضویت فدراسیون و مواردی از این دست.

روز گذشته هم چهارشنبه (۱۹ دی ماه سال جاری) اردوی سپاهان اصفهان در کیش آغاز شده بود.  

شاگردان کارترون یک روز دیرتر نسبت به سبزپوشان جزیره کیش را ترک خواهند کرد.

به این ترتیب ذوب‌آهن دومین تیمی است که در تعطیلات نیم فصل در کیش، اردوی آماده‌سازی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: بگم بگم در فوتبال راه نندازیم/ خودم بروم نمی‌ گذارم ربیعی برود!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *