بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی پنالتی‌ها را از امباپه و بلینگام گرفت

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1403 | 22:12

به گزارش ایلنا، پیش از این پنالتی‌های رئال ماردید به تناوب ‌توسط وینیسیوس، جود بلینگام و کیلیان امباپه زده می‌شد ولی کادنا ‌کوپا مدعی است کارلو آنچلوتی به بازیکنانش اعلام کرده که از شروع ‌سال ۲۰۲۵ تصمیم دارد یک بازیکن را به عنوان پنالتی‌زن اصلی اعلام ‌کند. دیگر پنالتی‌زن‌های رئال تنها در صورتی پشت توپ خواهند ‌ایستاد که این بازیکن در میدان حضور نداشته باشد. ‌

بر اساس گزارش این شبکه رادیویی تصمیم آنچلوتی به بازیکنان رئال ‌ابلاغ شد: از این پس وینیسیوس جونیور پنالتی‌زن اول خواهد بود. ‌

این خبر برای کیلیان امباپه ناراحت‌کننده است. او در تیم قبلی‌اش ‌پاری سن ژرمن بعد از مدت‌ها توانسته بود در دوران کریستوف گالتیه ‌خودش را به عنوان پنالتی‌زن اول تثبیت کند و امیدوار بود در رئال ‌مادرید هم این وظیفه به او سپرده شود. ‌

آنچلوتی هفته گذشته به خبرنگاران گفته بود: “ما در این فصل سه ‌پنالتی از دست دادیم و این من را آزار می‌دهد. باید مداخله کنم و ‌مسئولیت پنالتی‌زدن را به یک نفر بسپارم.” کادنا کوپه می‌گوید ‌تصمیم آنچلوتی قابل انتظار بود چرا که او بر خلاف بلینگام و امباپه ‌تنها پنالتی‌زنی است که در این فصل موفقیت صددرصدی داشته و ‌هر چهار پنالتی خود را به گل تبدیل کرده است. ‌

  انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *