بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: لوکا مودریچ یک هدیه برای دنیای فوتبال است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1403 | 1:37

طرفداری | رئال مادرید با پیروزی پرگل ۵-۰ مقابل دپورتیوو مینرا، به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری صعود کرد. پس از بازی، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری درباره عملکرد تیم صحبت به تمجید از لوکا مودریچ پرداخت. مودریچ یک هدیه برای فوتبال است

او یک هدیه برای دنیای فوتبال است. برای همه کسانی که از نزدیک از بازی او لذت می‌برند؛ هواداران، هم‌تیمی‌ها، مربی و همه اعضای رئال مادرید. برای من، داشتن او یک نعمت بزرگ است، به‌ویژه به خاطر نحوه آماده شدنش برای چنین مسابقاتی. او هر بازی را مثل یک فینال آماده می‌بیند. او الگویی بسیار مهم برای جوانان است. عملکرد تیم

بازی خوبی داشتیم. از همان ابتدا با جدیت وارد میدان شدیم و خیلی زود به گل رسیدیم. بازی را به‌خوبی کنترل کردیم و عملکرد رضایت‌بخشی داشتیم. حالا باید به بازی‌های آینده فکر کنیم. جدیت و تعهد در چنین مسابقاتی بسیار مهم است. تیم توانست به‌عنوان یک مجموعه منسجم عمل کند. ما کیفیت بیشتری نسبت به حریف داشتیم، اما داشتن این نگرش جدی نیز ضروری بود. از ابتدا تا انتها، نمایش خوبی ارائه دادیم و بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند هم فرصت حضور در میدان را پیدا کردند. از این بابت بسیار راضی هستم. بازیکنان جوان

بازیکنان جوان کیفیت خود را نشان دادند. برای آن‌ها حضور در کنار ما، تمرین و بازی کردن تجربه ارزشمندی است. آن‌ها جوان و مستعد هستند و ما همیشه عملکردشان را زیر نظر داریم. آنچلوتی درباره اندریک

او نمایش خوبی داشت. خیلی خوب می‌شد اگر گل هم می‌زد، اما حرکت‌هایش در پشت خط حمله بسیار مؤثر بود و فرصت‌های خوبی ایجاد کرد. اگرچه دقتش در برخی موارد کم بود، اما بازی بسیار خوبی ارائه داد و در سمت راست بسیار خطرناک ظاهر شد. او باید صبور باشد؛ وقتی به گل‌های او نیاز داشته باشیم، گل خواهد زد. فده والورده

والورده خیلی خوب بازی کرد. او ۴۵ دقیقه در میدان بود و فکر کردیم همین زمان کافی است. او بعد از بازی مقابل والنسیا بسیار سرحال بود. به بازیکنان دیگر هم فرصت بازی دادیم و او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. خروج احتمالی خسوس وایخو

نمی‌دانم، این تصمیم با خودش است. او برای این بازی در دسترس نبود و کمی ناراحتی داشت. ترجیح دادیم ریسک نکنیم. انتقادها

من مشکلی با انتقاد ندارم و حتی از آن خوشحال می‌شوم. انتقاد از مربی در فوتبال طبیعی است. هرکسی می‌تواند نظر خود را داشته باشد و حتی ممکن است حق با آن‌ها باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *