والیبالیست سایپا از سالن به بیمارستان رفت
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، آرمین تشکری والیبالیست سایپا که گفته میشود با نشانههایی از بیماری سرماخوردگی به میدان رفته بود، در اواخر ست سوم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
در ادامه حال وی در کنار زمین وخیم شد که با اقدام به موقع مسوولین برگزاری به سرعت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. امیدواریم هر چه زودتر حال این ورزشکار جوان بهبود و به میادین برگردد.


پروژه تیم «ب» پرسپولیس وارد فاز جدید شد
شکایت سایپا از استقلال بابت حق رشد ستاره جوان
سایپا فروش باشگاه خود به پرسپولیس را تکذیب کرد
ادامه ماجراجویی ستاره والیبال ایران این بار در آسیا + جزئیات
فوق ستاره تیم ملی والیبال ژاپن رسوا شد !! + جزئیات
رونمایی از یک چهره آشنا روی نیمکت والیبال پیکان + جزئیات









