بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشتباه عجیب محبی؛ سپاهان قهرمان نیم فصل شد!

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1403 | 21:20

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، محمدمهدی محبی بعد از بازی تیم‌های استقلال و سپاهان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرچند ابتدا گل خوردیم اما خدا را شاکریم دست خالی از تهران نرفتیم و با قهرمانی در نیم فصل به تعطیلات می‌رویم. (این در حالیست که تیم فوتبال تراکتور قهرمان نیم‌فصل شد).

وی ادامه داد: هرچند داور این بازی یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است اما به نظر من صحنه های ۵۰ / ۵۰ به سود استقلال گرفته می‌شد و اخراج بازیکن ما هم، اشتباه بود. در این بازی خیلی خوب بودیم و لیاقت بُرد را داشتیم.

این بازیکن سپاهان یادآور شد: جا دارد از هواداران هم تشکر کنم که در این سرما آمدند و تیم را حمایت کردند. خیلی لطف داشتند و امیدوارم در پایان فصل آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *