فولاد ۲-۱ ملوان؛ گل دقیقه نودی برای ماندن در جمع مدعیان کافی بود
منبع : طرفداری
طرفداری | یحیی گل محمدی و تیمش با برد به نیمفصل اول خود خاتمه دادند.
فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به دیدار ملوان بندرانزلی رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. محمدعلی کاظمی (۴) و ابوالفضل زادعطار (۱+۹۰) برای فولاد و ابوذر صفرزاده (۶۵) برای ملوان گلزنی کردند.
شاگردان یحیی گلمحمدی با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و جایگاه چهارمی را حفظ کردند. شاگردان مازیار زارع نیز با ۱۸ امتیاز به رده هشتم جدول ردهبندی سقوط کردند. سعاد وفاپیشه، داور بازی به امیرمسعود سرآبادانی از فولاد و سعید کریمی و میلاد باقری از ملوان کارت زرد نشان داد.












