بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای داغ مارکا؛ این دروازه‌بان به ایران می‌آید، شاید پرسپولیس!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۹:۴۵

طرفداری | دروازه‌بان لژیونر فوتبال ایران، شاید جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شود.

پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا دست به کار بزرگی زده باشد. سرخ‌ها در طول فصل پایین‌تر از استقلال قرار داشتند اما درنهایت با درخشش در نیم‌فصل دوم موفق شدند قهرمان لیگ برتر شوند.

علیرضا بیرانوند پس از پایان لیگ بیست‌‌وسوم قرارداد خود با پرسپولیس را به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش فسخ کرد، اتفاقی که باعث ایجاد موج جدیدی از حواشی در فوتبال ایران شد و اکنون در جمع سرخ‌پوشان پایتخت دیگر جایی برای این دروازه‌بان ۳۱ ساله نیست.

مدیران پرسپولیس مدتی است به دنبال جانشین علیرضا بیرانوند می‌گردند و در این بین نام امیر عابدزاده هم پیرامون سرخ‌پوشان پایتخت مطرح شده است. امیر عابدزاده شب گذشته به طور رسمی از ماریتیمو جدا شد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. پرسپولیس برای جذب عابدزاده لازم نیست رضایت باشگاهی را جلب کند و صرفا در مورد مبلغ باید با امیر عابدزاده به توافق برسد.

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی نوشت:

امیر عابدزاده یک پیشنهاد بسیار خوب از ایران (پرسپولیس) دارد و البته گزینه رفتن به عربستان هم روی میز است. عابدزاده ترجیح می‌دهد برای اروپا و خصوصا فوتبال اسپانیا صبر کند و اگر پیشنهادی دریافت نکرد، دیگر در اروپا نماند.

پیش از این گزارش هم بسیاری از رسانه‌های ایرانی عابدزاده را جز گزینه‌های پرسپولیس می‌دانستند و حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار پسر عقاب است.

بیشتر بخوانید:

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *