بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسپالتی: ایتالیا غول است و غول‌ها از رقابت کردن نمی‌ترسند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۷

طرفداری | با وجود همه بدبینی‌ها نسبت به نتیجه‌گیری ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی یورو، لوچانو اسپالتی معتقد است آن‌ها فشار خاصی احساس نمی‌کنند.

در هفته اول مسابقات مرحله گروهی یورو 2024، شنبه شب ساعت 22:30 به وقت تهران تیم‌های ایتالیا و آلبانی در استادیوم زیگنال ایدوناپارک دورتموند به مصاف هم می‌روند. صحبت‌های لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در نشست خبری پیش از این دیدار را به نقل از فوتبال ایتالیا می‌خوانید. 

به نظرم من احساسات زیادی برای شروع تورنمنت دخیلی است اما با گذر زمان، احساس خوشحالی نسبت به تنش و فشار بیشتری می‌شود. احساس شگفت‌انگیزی است زیرا قرار است در مکانی عالی، یک بازی عالی انجام دهیم. بازی با آلبانی به خودی خود سخت است. سیلوینیو تیمی ساخته که کیفیت دارد و بازیکنانش فوتبال ایتالیا را خوب می‌شناسند. آن‌ها در سری آ این را نشان داده‌اند و برابر آلبانی بازی سختی داریم. 

مطمئنم تیم ما می‌تواند نشان دهد که چه بازی‌ای می‌خواهیم انجام دهیم. ما فقط 11 بازیکن درون زمین نداریم، 60 میلیون هوادار همراه ما هستند که به ما نیرو می‌بخشند. ما در حال زندگی کردن رویای هر ایتالیایی‌ای هستیم که در بچگی با توپی زیر بغل از خانه رفته و دیروقت با چهره‌ای خسته، عرق کرده و با زانوهای زخمی به خانه برگشته است. ما غول و قهرمان هستیم و باید پیراهنی را به تن کنیم که تحت فشار قرار نمی‌گیرد. غول‌ها و قهرمانان از فوتبال بازی نکردن نمی‌ترسند.

باستونی می‌تواند رهبر ما در خط دفاع باشد. بچه‌هایی مثل بونجورنو و کالافیوری هم بازیکنان مستعدی هستند که رسیدن به بالاترین سطح در سرنوشت آن‌هاست و این را می‌توان در چشم‌هایشان دید. می‌توانیم با سه دفاع بازی کنیم اما سیستم سه دفاعه هم می‌تواند تهاجمی باشد. امکان بازی با دو مهاجم وجود دارد چون رتگی و اسکاماکا هردو بازیکنان خوبی هستند و راسپادوری هم می‌تواند به زمین بیاید. به هر دو سیستم سه دفاعه و چهار دفاعه فکر می‌کنم. بستگی دارد که می‌خواهیم بازی را کنترل کنیم یا مسابقه‌ای پایاپای داریم. 

بارلا همه تلاشش را دیروز کرد و امروز هم تمرین کرده. نظر پزشکان اهمیت دارد چون بازیکن همیشه می‌خواهد بازی کند اما همه چیز نشان می‌دهد که نیکولو برای بازی در دسترس خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *