بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از سابقه ساختگی تا یک ثبت نام عجیب!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بررسی های صورت گرفته نشان می دهد تخلفات انجام شده در بررسی و تایید سوابق مدیریتی نامزدهای انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشی که در دوره قبلی وزارت ورزش و جوانان رخ داده، سرنوشتی نافرجام را پیش روی این مجمع قرار داده و با شکایت داوطلبان ابطال نتیجه انتخابات در انتظار مجمع خواهد بود.

با توجه به اساسنامه فدراسیون های ورزشی، داوطلبان پست ریاست فدراسیون های ورزشی باید حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط با ورزش و تربیت بدنی داشته باشند، اما ظاهرا این نامزد انتخابات که در دوره سجادی وزیر پیشین ورزش و جوانان در انتخابات ثبت نام کرد فقط سابقه دو سال دبیری فدراسیون را در سوابق خود دارد و بر اساس فشارهای سیاسی مخالف با دولت فعلی به صورت عجیبی در دوره مدیریتی وزیر سابق وارد گردونه انتخابات شده است.
باید دید معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی را در این خصوص اتخاذ خواهد کرد و این مجمع با رعایت قوانین برگزارخواهد شد یا خیر ؟
البته نکته جالب توجه این است که حواشی این نامزد پرحاشیه فقط به همین یک موضوع ختم نمی شود و مسایل دیگری هم ایجاد کرده است.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *