بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش فرایدی نایت اسمکدان 7 ژوئن؛ بازی بزرگ با یک قانون خاص برگزار می‌شود/ اخبارWWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۸

اپیزود این هفته اسمکدان با ورود بلادلاین آغاز شد و پال همین اعلام کرد که در نبود رومن رینز، سولو سیکوا رئیس قبیله خواهد بود. هواداران شعار ” ما رومن را می‌خواهیم” سر دادند. پال ابتدا اعلام کرد که تاما تانگا به عنوان دست راست سولو سیکوا انتخاب شده است و سپس از تانگا لوا را به عنوان جدیدترین عضو بلادلاین معرفی کرد.

طرفداری | سولو میکروفون را گرفت و به پال یادآور شد که چیزی را فراموش کرده است؛ او سپس از هیمن خواست که از تاما و تانگا به دلیل اینکه او را هفته پیش از دست کوین اونز نجات دادند، تشکر کند. در همین لحظه کوین اونز به استیج رفت و هر 3 عضو بلادلاین را مورد حمله قرار داد. طولی نکشید که زور بلادلاین به کوین اونز چربید و سپس استریت پرافیتز برای کمک به کوین به استیج رفتند. اونز یک صندلی برداشت و اعضای بلادلاین را یکی پس از دیگری نقش بر زمین کرد و سپس سولو و متحدانش رینگ را ترک کردند. در بک‌استیج، سولو از پال خواست که یک بازی 3 در مقابل 3 بین بلادلاین و تیم کوین اونز و پرافیتز برای مین ایونت شب ترتیب دهد. او در ادامه هیمن را تهدید کرد که اگر از انجام اینکار امتناع کند، تنبیه خواهد شد. جید کارگیل و بیانکا بلر برابر تگ تیم کندیس لِرِی و ایندی هارتوِل به پیروزی رسیدند. کودی رودز در پارکینگ منتظر رسیدن ای جی بود که نیک آلدیس سعی در منصرف کردن او از درگیری داشت. رودز اظهار داشت که این یک درگیری بین او و ای جی است و نیک آلدیس نباید خودش را درگیر کند. آپولو کروز در بک‌استیج مشغول به مصاحبه بود که از سوی لگادو دل فنتزما مورد حمله قرار گرفت و نقش بر زمین شد. ال ای نایت از نیک آلدیس درباره حضور یا عدم حضور لوگان پال در شوی امشب جویا شد. آلدیس اعلام کرد که لوگان امشب در سالن نیست و سپس کارملو هیز به جمع آنها اضافه شد. ال ای و ملو برای اسمکدان امشب بر سر یک بازی توافق کردند. گریسون والر vs جانی گارگنو

گارگنو ابتدا بهتر عمل کرد، اما اسیر یک بک استبر شد؛ هر چند در ادامه اجازه اجرای رولینگ کاتر را نداد. والر در بیرون رینگ از یک دایو جای خالی داد و سپس گارگنو روی زمین Sliced Bread اجرا کرد که طی این پروسه خودش نیز آسیب دید. در ادامه، گارگنو باری دیگر به بیرون رینگ دایو زد و اینبار به اشتباه به آستین تیوری برخورد کرد. حواس پرتی ایجاد شده به والر اجازه داد که جانی را به تیرک بکوبد و سپس به دنبال اجرای آنپرِتیِر موفق شد حریف خود را پین کند.

پس از پایان بازی تیوری همچنان بیرون رینگ افتاده بود و والر به جای کمک به او به جشن گرفتن مشغول شد. بازی بزرگ با قانونی جذاب برگزار خواهد شد

نیک آلدیس اینبار به همراه تیم امنیتی به محوطه پارکینگ رفت تا کودی رودز را از درگیری در بک استیج منصرف کند. ای جی و O.C در همین لحظه از راه رسیدند و سپس کودی وقتی دید تیم امنیتی اجازه درگیری را نمی‌‌‌دهند، به رینگ رفت و از ای جی خواست که او هم به رینگ برود. ای جی به همراه O.C به استیج رفتند و تیم امنیتی نیز به همراه نیک آلدیس در بین آنها قرار گرفتند تا از درگیری جلوگیری شود.

کودی، استایلز را برای یک بازی با قانون I Quit در رویداد Clash at the Caslte برای کمربند آندیسپیوتد WWE به چالش کشید و با موافقت ای جی روبه‌رو شد. در حالیکه تیم امنیتی سعی در جلوگیری از حمله کودی داشتند، ناگهان ای جی ضربه‌‌ای به کودی وارد کرد و از استیج خارج شد. ال ای نایت vs کارملو هیز

ال ای نایت، حریف را روی میز گزارش پرت کرد و سپس یک کلوزلاین سنگین و یک اسلم داخل رینگ اجرا کرد. هیز به دنبال اجرای فن دیگری از نایت در آخرین لحظه از پین شدن نجات پیدا کرد. داخل رینگ هر دو به رد و بدل کردن ضربات مشت ادامه دادند و سپس ملو یک BFT را بدل کرد. ملو قصد پین کردن داشت که نایت بدل کرد و به پیروزی رسید.

پس از بازی، نایت میکروفونی برداشت و اعلام کرد که اگر لوگان در اسمکدان حاضر نشود، او اسمکدان را به پیش لوگان خواهد برد. احتمال می‌رود که او در رویداد Tetris Championship شهر لس آنجلس به لوگان حمله کند. یک بازی برای کمربند WWE بین بیلی و پایپر نیون در رویداد Clash at the Castle ثبت شد. لوگان پال از خانه با ارسال پیامی ال ای نایت را یک احمق خطاب کرد و مدعی شد که او در سطحی پایینتر قرار دارد و بهتر است به همان میدکارد برگردد. بلادلاین vs استریت پرافیتز و کوین اونز

داوکینز در برابر تاما با قدرت کار را شروع کرد و در ادامه فورد به داخل تگ کرد و او هم به تنبیه حریف ادامه داد. فورد، تاما را به بیرون رینگ انداخت، اما سولو او را نیز به بیرون کشید و به سمت تیرک هول داد. سولو در رینگ با قدرت ظاهر شد و پس اونز به داخل تگ کرد و با یک کنون بال و سوانتان بامب او را نقش بر تشک کرد. اونز پس از جای خالی از ساموئن اسپایک توانست با موفقیت استانر را اجرا کند و سپس برادران تانگا او را به بیرون رینگ کشیدند. فورد با یک دایو تماشایی همه را نقش بر زمین کرد. سولو با صندلی به فورد حمله کرد و سپس داور بازی را دیسکوالیفه اعلام کرد.

سولو داخل رینگ با یک اسپیر به فورد حمله کرد و سپس نوبت به کوین اونز رسید که اسیر ضربات بلادلاین شود. سولو میز گزارش را خلوت کرد و سپس با یک پاور بامب به کمک تانگاها توانست کوین را روی آن بکوبد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *