بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان مدافع شمس‌آذر برای پرسپولیس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی برابر پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه تمامی بازیکنان را برای بازی بعدی در اختیار داریم. در بازی با صنعت نفت هم نشان دادیم که برای ما صدر و کف لیگ فرقی ندارد و فقط می‌خواهیم فوتبال‌مان را به نمایش بگذاریم. حالا هم برابر پرسپولیس انگیزه بالایی داریم تا نتیجه بگیریم و نشان دهیم که تیم باکیفیتی هستیم.

وی در مورد دیدار تیمش برابر صدرنشین لیگ برتر تأکید کرد: بدون شک بازی سختی داریم و پرسپولیس بعد از رسیدن به صدر جدول، حالا می‌خواهد دو بازی پایانی خود را ببرد و قهرمان شود. پرسپولیس تیم بزرگ آسیاست و بدون شک در حال حاضر بهترین و فنی‌ترین تیم ایران است. با این حال ما هم انگیزه لازم را داریم و می‌خواهیم با انجام یک بازی خوب نتیجه بگیریم.

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین راجع به اینکه آیا تساوی در بازی فردا برای شاگردان دقیقی راضی‌کننده است، خاطر نشان کرد: ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم، حتی در خارج از خانه. در این بازی هم میزبان هستیم و باید برنده از زمین بیرون بیاییم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و قطعاً بازی برابر این تیم برای هر تیمی سخت است، ولی من معتقدم آنها هم کار راحتی در قزوین نخواهند داشت.

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *