بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای مارکا: ژاوی و رونالد آرائوخو با هم به مشکل خورده بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۵

طرفداری | رونالد آرائوخو یکی از بازیکنانی بود که طی ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال خروجش از بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی شنیده شد. در همین حال هم مذاکرات برای تمدید قرارداد متوقف شده است. با این حال، به نظر می رسد با رفتن ژاوی، شانس مدافع اروگوئه‌ای برای ماندن بیشتر شده باشد.  

طبق گزارش مارکا، رابطه رونالد آرائوخو و ژاوی اخیرا تیره و تار شده بود. آرائوخو از اینکه توسط ژاوی مقابل هم تیمی هایش مورد انتقاد قرار گرفته، راضی نبوده است، موضوعی که ژاوی بارها انجام داد، اما آشکارترین آن بعد از کارت قرمز او مقابل پاری سن ژرمن بود؛ کارتی که به اعتقاد خیلی ها، سرنوشت فصل بارسا و ژاوی را عوض کرد. 

اکنون با حضور هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی، آرائوخو علاقه بیشتری به تمدید قرارداد خود دارد، اگرچه احتمال جدایی او همچنان وجود دارد. این مدافع میانی 24 ساله مشتاق بازی برای تیمی است که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کند و با وضعیت مالی فعلی، به نظر می رسد بعید است که بارسلونا بتواند در این تابستان به طور قابل توجهی تقویت شود. به نظر می رسد آرائوخو منتظر خواهد ماند تا ببیند در چند هفته آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. او هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا پاسخ نداده است.

با این حال، بارسلونا نیز نیاز به فروش بازیکن در تابستان دارد و آرائوخو به نظر می رسد یکی از بازیکنانی است که حاضر است با مبلغ قابل توجهی از باشگاه جدا شود. با توجه به شایعاتی مبنی بر علاقه منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و چلسی، آرائوخو دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است و عاقلانه ترین تصمیم مالی برای بارسلونا این است که در صورت عدم توافق بر سر قرارداد جدید، او را به فروش برساند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *