بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوزونیدیس: استقلال و پرسپولیس درباره داوری حرف نزنند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران گفت: بازی سختی داریم و این را می‌دانیم. ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای قهرمانی می‌جنگند ولی این را می‌دانیم که آنها تحت فشار قهرمانی هستند. برای همین مهم است که بازی را با فشار آغاز کنیم و بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم. البته در بازی آخر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را به دست نیاوردیم. در بعضی از بازی‌ها بهتر از حریفان بودیم ولی متاسفانه نتیجه را از دست دادیم. مهم این است که در دو بازی باقی مانده بهتر عمل کنیم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم چون باید در نیمه نهایی جام حذفی شرکت کنیم این مهم است که فصل را با نتایج خوب تمام کنیم.

به نقل از ایسنا سرمربی گل‌گهر در مورد تغییرات در خط دفاعی به دلیل مصدومیت‌ها گفت: ما نسبت به قبل مصدومان بیشتری داریم. متاسفانه ما خیلی در نیم فصل دوم مصدوم دادیم، به خاطر همین که نیم فصل دوم بازیکن بیشتری نگرفتیم، انتظار نداشتیم این اندازه مصدومیت داشته باشیم. این ماجرا ادامه داشته و منتظرم که ببینم شرایط سه، چهار بازیکن ما امروز چطور است. باید با خودشان و دکتر صحبت کنم که چه ریسکی خواهد داشت تا با مصدومیت بازی کنند. به غیر از بازی فردا باید در بازی بعدی و نیمه نهایی جام حذفی هم این کار را انجام بدهیم.

«نگران داوری بازی فردا نیستید؟» سرمربی گل‌گهر پاسخ داد: نه! برای اینکه خودم بازیکن و همینطور مربی تیم بزرگی بودم و می‌دانم شرایط چگونه است؛ شرایطی که شاید داور تحت فشار قرار بگیرد به خاطر دو رقیب است. مثلا تیم‌ها به خاطر مسائل داوری حرف می‌زنند اما به نظرم بهتر است که استقلال و پرسپولیس در مورد داوری حرف نزنند چون این دو تیم شرایط خاصی دارند. این خیلی عادی است و دیدید که VAR فقط در بازی‌های این دو تیم استفاده شد. طبیعی است چون این دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و یک اشتباه از سوی داور می‌تواند سرنوشت قهرمان را عوض کند. من دخالتی در مورد رویه بقیه تیم‌ها ندارم و فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم ولی صادقانه باید بگویم که هر دو تیم شایسته قهرمانی هستند.

او درباره اینکه آیا فصل بعد هم در گل‌گهر می‌ماند یا خیر؟ گفت: وقتی که به آخر فصل می‌رسیم و کمی هم نتایج دلخواه ما نبوده، تمرکز روی ادامه بازی ها می‌رود اما من قراردادم تا پایان امسال بوده است. نمی‌خواهم در این برهه‌ای که هستیم حرفی بزنم. الان تیم برای من اهمیت دارد که فصل را خوب تمام کنیم. باید دو بازی را تمام کنیم و سپس در این مورد حرف بزنیم.

«آیا برای تمدید قرارداد شرط قهرمانی در جام حذفی را مطرح کرده‌اند؟» اوزونیدیس در این مورد گفت: در مورد قراردادم نمی‌خواهم صحبت کنم چون یک چیز شخصی است.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *