بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام عجیب سرمربی حریف پرسپولیس؛ داور امنیت جانی نداشت

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۳

پرسپولیس در یک بازی جنجالی در حالی که در نیمه نخست ۳ گل از تیم استقلال خوزستان خورد، در نیمه دوم ۴ گل به تیم حریف زد و بازی را به سود خود به پایان برد تا به صدر جدول برگردد. در پایان این بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان به شدت به نحوه قضاوت کوپال ناظمی معترض بود.

با گذشت چند روز از این بازی باز هم سرمربی تیم استقلال خوزستان صحبت‌هایی را علیه داور بازی مطرح کرد و گفت داور امنیت جانی نداشت و به همین خاطر سوت‌هایش در نیمه دوم تحت تاثیر قرار گرفت.

سیروس پورموسوی در تازه ترین مصاحبه اش این گونه حرف زد:  ما نامه می‌زنیم، جواب نمی‌دهند. ما با تیم شمالی بازی داریم، داور شمالی می‌گذارند. با تیم تهرانی بازی داریم، داور تهرانی می‌گذارند. بازی نساجی و ذوب آهن ۴ هفته پیش در اصفهان برگزار شد اما گفتند داور چهارم خوزستانی است و بلافاصله هم عوض شد؛ اگر قرار بر رعایت قانون است، این موضوع چه فرقی می‌کند؟ داور اگر در ورزشگاه ازادی تامین جانی نداشته باشد، قضاوتش با مشکلات زیادی همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید: حمله پورموسوی به پرسپولیسی‌ها؛ فوتبالی آن‌ها را بردیم و به مسائل غیرفوتبالی باختیم/ در چشم کوپال ناظمی نگاه کردند و فحش ناموسی دادند!/ بیرانوند به داور حمله کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *