بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ فرشاد پیوس به اظهارات نکونام علیه پرسپولیس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵

فرشاد پیوس در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در بازی گذشته شخصیت خود را نشان داد و در نیمه دوم شاهد یک فوتبال اروپایی از تیم تیم مقابل استقلال خوزستان بودیم. البته یکسری ضعف ها در تیم مشاهده شد که باید برطرف شود ولی اوسمار تعویض های بسیار خوبی داشت و روند بازی را به سود تیم برگرداند.

وی افزود: نباید از حمایت طرفداران پرسپولیس هم در این بازی غافل شد هر چند شنیدم در اواخر نیمه اول یک تعداد اندکی از تماشاگرن علیه بازیکنان موضع گرفتند ولی همان ها در نیمه دوم تیم را حمایت کردند. حضور تماشاگران در این بازی خیلی به پرسپولیس کمک کرد که به بازی برگردد. نکته دیگر در تیم پرسپولیس شرایط بدنی بازیکنان بود که مشخص است روی وضعیت بدنی آنها کار شده است. وقتی تیمی در ۲۰ دقیقه آخر ۴ گل می زند نشان دهنده وضعیت بدنی خوب تیم است. در دو بازی آخر هم پرسپولیس باید با انگیزه بازی کند.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس به واقع فوتبال خوبی ارائه می کند و شاهد یک بازی سراسر هجومی از تیم هستیم. اگر بازیکنان دقت کنند و فرصت ها را به گل تبدیل کنند به راحتی این تیم می تواند در هر بازی گلهای زیادی بزند و برنده باشد هر چند نباید شمس آذر و مس رفسنجان را دستکم بگیرد. به قول معروف طلا الان دست پرسپولیس است چون این تیم در صدر جدول است. اعضای تیم باید محکم طلا را در دستشان بگیرند و آن را به تیم دیگری ندهند تا آخر فصل قهرمان شوند.

پیوس در خصوص صحبت های جواد نکونام و بازیکنان استقلال در روزهای اخیر علیه پرسپولیس و اینکه داوری به سود این تیم است گفت: این صحبت ها چیزی جز فرافکنی نیست. به نظرم همه فوتبالی ها و کسانی که هوادار واقعی فوتبال هستند شیوه بازی دو تیم را این روزها مشاهده می کنند و کاملا مشخص است کدام تیم بهتر بازی می کند. صحبت های سرمربی استقلال واقعا فرار رو به جلو است. بهتر است هر کسی روی کار خودش تمرکز کند و تیم ها کاری به کار یکدیگر نداشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:یک سرمربی حرفه ای هیچوقت همه را متهم نمی کند و به داوران به راحتی انگ نمی زند و همه را با تیم خودش دشمن نمی کند. این کاری که سرمربی استقلال انجام می دهد نمونه بارز بد شدن جامعه فوتبال با این باشگاه است. اوسمار از این نظر بسیار حرفه ای است و در مورد داوران حرفی نمی زند. من از نکونام می خواهم روی کار خودش تمرکز کند و بیشتر از این در مورد پرسپولیس حرف نزند. هر کسی در این ۲ هفته بیشتر تلاش کند و زحمت بکشد لیاقت قهرمان شدن را دارد.

بیشتر بخوانید: نکونام: ۲ داور با قضاوت‌های خود جدول را عوض کردند/ نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود/ این بازیکن پرسپولیس را می‌خواستم

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *