بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران باز هم شکست خورد؛ این مرتبه نزدیک‌تر!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۷:۳۷

تیم ملی ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از نخستین دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در دیدارهای اخیر خود در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به ترتیب مغلوب صربستان، ایتالیا و کوبا شده بودند، ست نخست دیدار مقابل آرژانتین را با برتری ۲۵ بر ۲۳ پشت سر گذاشتند. در ست دوم مسابقه دو تیم رقابتی پایاپای داشتند و تا امتیاز ۲۹ همپای هم پیش رفتند، اما این ست در نهایت ۲۹ بر ۳۱ به سود آرژانتینی‌ها خاتمه یافت.

نمایش خوب شاگردان موریس موتا پائز در ست سوم، برتری ۲۵ بر ۲۰ آنها در این ست را به دنبال داشت تا امیدوار به کسب نخستین برد خود در فصل ۲۰۲۴ لیگ ملت‌های والیبال شوند. ست چهارم مسابقه هم زیبا و تماشایی بود، البته تا جایی که ملی‌پوشان والیبال ایران از جبران نتیجه ناامید شدند و در پایان این ست را با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ واگذار کردند تا ست پنجم تعیین‌کننده تیم پیروز میدان باشد.

در ست پنجم مسابقه نیز دو تیم پا پس نکشیدند و همپای هم پیش می‌رفتند، اما این ست نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود تیم آرژانتین خاتمه یافت. سرانجام آرژانتین با نتیجه ۳ بر ۲ فاتح این مسابقه شد و تیم کشورمان بدون برد هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را پشت سر گذاشت. تنها عایدی تیم کشورمان از هفته اول این رقابت‌ها یک امتیازی است که از دیدار آخر مقابل آرژانتین به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *