بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بی ادب محروم ماند از لطف رب!

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۶:۵۷

سرویس ورزش مشرق- تیم فوتبال استقلال که مدت ها صدرنشین لیگ برتر بود، با تساوی در دیدار برابر نساجی قائمشهر و پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به رده دوم جدول رده بندی نزول کرد. حالا حریف سرخپوش در صدر قرار دارد و آبی ها فرصت طلایی را در اختیار رقیب قرار داده اند تا بتواند یک قهرمانی دیگر را به نام خود کند. اما رفتارشناسی کادر فنی و برخی بازیکنان استقلال در این مرحله، جای تامل و تاسف دارد و بایستی مورد بررسی جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

زالوصفت‌ها استقلال را احاطه کرده‌اند/ مالکان جدید باشگاه مار در آستین‌شان پرورش می‌دهند/ چرا نکونام با عزل‌کننده‌اش دست بیعت داد؟!

همه چیز علیه هوادار و رفاهش!

استقلال و مدیرانی که نیستند!

فقط کافی است که مروری بر صحبت های جواد نکونام در نشست خبری داشته باشیم؛ سرشار از توهین، فرافکنی و ترفندهای نخ نما شده عملیات روانی. او در حالی صحبت های فرافکنانه و غیرمرتبطی داشته که حتی اشاره ای به کیفیت پایین و فاجعه آمیز تیمش در جدال با نساجی ندارد که حتی توان یک حمله ساده را نداشت. این رفتار سرمربی استقلال که یادآور تجربه و روزهای حضور کارلوس کی روش در فوتبال کشورمان شده، به مدلی انتقادبرانگیز تبدیل شده که فضای عمومی فوتبالمان را تیره و مکدر کرده. اینکه ناتوانی و ضعف فنی خود را به موضوعاتی دیگر و بیرونی ارتباط دهی، تدبیری بی ثمر است که نکونام بایستی از آن دست بردارد.

بی ادب محروم ماند از لطف رب!

اینکه جواد نکونام ادبیاتی خلاف شان و ادب را در قبال اشخاص دیگر به کار ببرد، به رویه غلطی تبدیل شده که بایستی فدراسیون در آن تجدیدنظر جدی داشته باشد. با بی ادبی و هیاهوی سیاه رفتار کردن، به جایی نرسیده و این روزها، هواداران استقلال نیز از آن اجتناب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *