بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی: به پایان رساندن فصل بالاتر از لاتزیو هیچ ارزشی ندارد؛ متاسفم که فروزینونه سقوط کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۱۴

پس از شکست ۲-۱ آاس رم مقابل امپولی در هفته ۳۸ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

نمی خواستیم فصل را با شکست به پایان برسانیم. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود، به آن نزدیک شدیم اما در نهایت کم آوردیم. فاصله زیادی نداشتیم؛ مثلا فقط کافی بود به جای شکست مقابل بولونیا به پیروزی می رسیدیم. هرچه بود، گذشت و باید از همین حالا به فکر فصل بعدی باشیم.

چیزهای زیادی در تیم باید تغییر کند، چه از نظر سبک بازی و چه از نظر ترکیب. بازی امشب را اصلا دوست نداشتم؛ گل دوم که دریافت کردیم، خط دفاعی اصلا در حد سری آ ظاهر نشد. خیلی کم شوت زدیم و در عوض حفظ توپ زیادی داشتیم که بی فایده بود. با توجه به نیاز امپولی به گل، خیلی راحت می توانستیم روی‌ صدحملات به گل دوم برسیم. اینکه می گویند فصل‌ را بالاتر از لاتزیو تمام کردیم، هیچ ارزشی ندارد. در نهایت ششم شدیم و این برای رم جایگاه خوبی نیست. جایگاه لاتزیو در جدول هیچ اهمیتی برای ما ندارد.

فروزینونه با اوزه بیو فرانچسکو لایق بقا در سری آ بود. بسیار متاسفم که با گل لحظه آخری که دریافت کردیم، آنها سقوط کردند. در‌ بین همه تیم های پایین جدول، دی فرانچسکو با جوان هایش‌ بهترین فوتبال را در بین تیم های پایین جدول به نمایش گذاشت. وظیفه ما نبود که آنها را در‌ سری آ نگه داریم اما وقتی می بینم در سقوط تیم دوستم تاثیرگذار بودیم، ناراحت می شوم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *